همه اخبار و مقاله ها

فرهاد مجیدی در پی جذب یک خارجی دیگر برای استقلال

خبرنگاران: استقلال روز های سختی را پیش رو دارد؛ این تیم که این روز ها صدرنشین لیگ برتر ایران است با داستان سربازی دو مدافع میانی و اصلی تیمش روبرو شده و حالا کار سختی برای پرکردن جای خالی آن ها دارد. از این رو به نظر می رسد فرهاد مجیدی طرح های تازه ای ریخته...

28 اردیبهشت 1401

آیا هواپیما می تواند در هوای برفی فرود بیاید؟

فرود در برفدر چند روز اخیر شاهد بارش برف و باران در کشورمان بوده ایم. این موضوع مسلما باعث خوشحالی بسیاری از افراد شده است، اما ممکن است باعث نگرانی افرادی شده باشد که قصد سفر هوایی دارند. در روزهای برفی معمولا با لغو پروازها یا تاخیر در انجام آن ها روبرو...

27 اردیبهشت 1401

شقایق فراهانی با سبیل در نقشی بسیار متفاوت!

پوستر فیلم کودک و نوجوان گل به خودی با تصویری متفاوت از شقایق فراهانی در نقش شخصیتی به نام فیروز منتشر شد.

26 اردیبهشت 1401

برگزاری جشن های ملی و مذهبی از عید مبعث تا نیمه شعبان در منطقه 12

خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 12 از برگزاری جشن های ملی-مذهبی در طرح عید تا عید (از عید مبعث تا نیمه شعبان) در این منطقه خبر داد.

26 اردیبهشت 1401

هر آنچه درباره شبکه Chainlink و رمزارز (LINK) باید بدانید

در فضای ارزهای دیجیتال شبکه Chainlink به یکی از پرکاربردترین پروژه ها تبدیل شده است. این شبکه یک سرویس اوراکل غیرمتمرکز است که می تواند داده های خارجی را برای قراردادهای هوشمند در بستر اتریوم فراهم کند. به عبارت دیگر، بلاک چین ها را با دنیای واقعی مرتبط می...

24 اردیبهشت 1401

بستری 15 بیمار تازه کرونایی در اردبیل

خبرنگاران/اردبیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 15 بیمار نو مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک بیمار جان خود را از دست داد.

24 اردیبهشت 1401

زارع: نحوه واریز سهم شهرداری ها از محل جرائم رانندگی معین شد

خبرنگاران - سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 مجلس ضمن اشاره به اینکه نشست بعدی این کمیسیون شنبه صبح خواهد بود، مصوبات جلسه کمیسیون تلفیق بودجه را تشریح کرد.

22 اردیبهشت 1401

مرکز رشد فناوری های ساختمان در یزد راه اندازی می گردد

خبرنگاران/یزد مسئولان پارک علم و فناوری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، راه های فعال سازی مرکز رشد فناوری های نوین ساختمان را آنالیز کردند.

22 اردیبهشت 1401

حسینی: قربانی کردن بز قبل از بازی ربطی به طلسم شدن ندارد!

سرمربی پیکان می گوید قربانی کردن یک راس بز قبل از شروع بازی تیمش با نساجی هیچ ارتباطی به طلسم ندارد و این مسئله جزو رسم و رسوم مسلمانان است.

20 اردیبهشت 1401

5 خاطره شگفت انگیز در سال 2016

مناطقی شگفت انگیز برای گردشگری که در فکر ها می ماندسال نو سر و کله اش پیدا شده است. اگر شما هم مثل بقیه عاشق فرهنگ و خاطره و سفر و غذاهای تازه و عجیب و غریب هستید، تا به حال حتما به مقصد سفرتان در سال نو فکر نموده اید.

20 اردیبهشت 1401

5 مودم فورجی قابل حمل LTE Cat 6 که می توانید به جای مودم FD، M60 بخرید

شاید شما هم جزو کاربرانی باشید که دنبال خرید یک مودم 4.5G قابل حمل خوبی هستید. مودم های که در رده LTE Cat 6 با حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه هستند و اجازه تجمیع فرکانس CA 2 و MIMO را می دهند و به جریان اصلی بازار تبدیل شدند.

19 اردیبهشت 1401

همه چیز در خصوص شیرینی وافل، تاریخچه و انواع آن!

شیرینی وافل | Waffleوافل نوعی شیرینی خوشمزه و ترد است که در سرتاسر جهان محبوبیت زیادی پیدا نموده است. شیرینی وافل در ایران به نام نان پنجره ای هم معروفیت پیدا کرد است که البته ترجمه صحیحی نیست. وافل صدها سال است که در سرتاسر جهان مصرف می شود و تاریخ آن به قرن...

18 اردیبهشت 1401

گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

تهران (پانا) - در فاصله دو هفته مانده به سرانجام این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال، تیم گیتی پسند با غلبه بر زندی بتن کلاردشت به عنوان قهرمانی زودهنگام این مسابقات رسید.

17 اردیبهشت 1401

برد پرگل پیکان مقابل حریف دسته اولی

تیم فوتبال پیکان در یک دیدار محبت آمیز مقابل ویستا توربین به برتری رسید.

16 اردیبهشت 1401

هدست اپل شاید با نمایشگر micro OLED و چیپست M1 عرضه گردد

طی ماه های گذشته گزارش های متعددی درباره اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل منتشر شده است. حالا بر اساس یک گزارش تازه، به نظر می رسد اپل برای این هدست چیپست M1 یا یک چیپست مبتنی بر آن را در نظر گرفته و بعلاوه باید به بهره گیری از نمایشگرهای micro OLED هم اشاره کنیم....

14 اردیبهشت 1401

شرکت های بزرگ به تأمین زیرساخت های استانی یاری نمایند

رئیس اتاق کرمان پیشنهاد کرد: مجموعه ای مشتمل بر شرکت های بزرگ استان کرمان تشکیل و امکانات هر یک از این شرکت ها به طور متناوب هزینه گردد تا بتوان به تأمین زیرساخت های استان یاری کرد.

14 اردیبهشت 1401

صاحبان بیش از یک خودرو بخوانند

شما علاوه بر اینکه اگر یک خودرو به ارزش بالای یک میلیارد تومان داشته باشید، مشمول پرداخت مالیات بر خودرو های لوکس می شوید، چنانچه بیش از یک خودرو داشته باشید و مجموع آن ها بیش از یک میلیارد گردد هم باید مالیات بپردازید.

13 اردیبهشت 1401

پلاک کوبی و افتتاح منزل حکیم نظامی در تفرش به وسیله یونسکو

ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، پلاک کوبی و افتتاح منزل حکیم نظامی در تفرش به وسیله یونسکو صورت می گیرد.

11 اردیبهشت 1401

قیمت دلار امروز چهارشنبه 1400، 10، 22

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به 28،220 (بیست و هشت هزار و دویست و بیست) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.28 درصدی داشته است.

10 اردیبهشت 1401

پرسپولیس با مهاجم آسیایی به توافق رسید

تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم ازبک به توافق رسیده است و این بازیکن به زودی راهی تهران می گردد.

10 اردیبهشت 1401
تعداد: (826)