همایشها و نمایشگاه ها

پلاک کوبی و افتتاح منزل حکیم نظامی در تفرش به وسیله یونسکو

ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، پلاک کوبی و افتتاح منزل حکیم نظامی در تفرش به وسیله یونسکو صورت می گیرد.

11 اردیبهشت 1401

وزیر کشور: تجربه جهان ثابت نموده در شدیدترین شرایط کرونا،مدارس تعطیل نشده است ، هیچ آمار مبتلا به کرونا در کلاس درس نداشتیم

احمد وحیدی، وزیر کشور در همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: آموزش مجازی دچار آسیب های زیادی است و آموزش باید به شکل حضوری ادامه پیدا کند و تا بدین لحظه هیچ گزارشی مبنی بر ابتلا به کرونا در کلاس های درس نداشتیم.

9 اردیبهشت 1401

سیر نزولی انتشار کربن، مانع از ثبت یک رکورد بالای دیگر نشد

بر اساس نتایج پژوهشی نو، با وجودی که میزان انتشار کربن نسبت به گذشته کاهش یافته و معادل 0.6 درصد بوده؛ اما همچنان رکورد بالایی ثبت کرده است.

29 فروردین 1401

کاخ آپادانای شوش هخامنشی؛ تجسمی ناب از هنر و تاریخ ایران

شهرستان شوش، بواسطه آثار و بناهای تاریخی برجای مانده از ایران کهن، شهرتی جهانی را از آن خود کرده است. کاخ آپادانا از جمله آثار تاریخی است که شکوه و عظمت تمدن و فرهنگ غنی ایران را به جهان و جهانیان عرضه می سازد. عمارتی کهن که گرد تاریخ، قدمتی به شکوه اقتدار...

23 فروردین 1401

سازمان جهانی بهداشت: اعلام پیروزی بر ویروس کرونا خیلی زود است

سازمان جهانی بهداشت از اعلام پیروزی زودهنگام کشور ها علیه کووید 19 انتقاد کرد. تدروس اُدهانوم، دبیرکل این سازمان روز سه شنبه با هشدار نسبت به دست کم گرفتن ویروس کرونا، اعلام پیروزی علیه کووید 19 را ناشی از ناپختگی دانست.

19 فروردین 1401

امضای تفاهم نامه همکاری کانون جهانگردی و اتومبیل رانی و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی

تفاهم نامه همکاری در حوزه گردشگری داخلی و خارجی میان کانون جهانگردی و اتومبیل رانی و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی امضا می شود.

11 اسفند 1400

سفر 3 روزه به لیسبون

لیسبون، مرکز و بزرگترین شهر پرتغال است که علاوه بر آب و هوای مناسب دارای جاذبه های فرهنگی و تاریخی است؛ چنانچه شما نیز قصد سفر به این شهر را دارید، در ادامه برنامه سفری 3 روزه برای بازدید از لیسبون ارائه خواهد شد؛ همراه خبرنگاران باشید.

26 بهمن 1400

جامائیکا میزبان Caribbean Travel Marketplace سال 2019 می گردد

جامائیکا میزبان بازار گردشگری (Caribbean Travel Marketplace) کارائیب 2019 شد.

23 بهمن 1400

ایران چهارمین تولیدکننده تیپ میکروسکوپ جهان شد

پس از کشورهای روسیه، آمریکا و آلمان حالا ایران به عنوان چهارمین تولید کننده تیپ میکروسکوپ در جهان شناخته می شود.

28 دی 1400

پرسپولیس هم جهت با استقلال در نشست های خبری شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در کنار انجام تبلیغات محیطی بازی های خانگی، از این پس در راستای اجرای بندهای یک و دو ماده 31 آئین نامه برگزاری مسابقات، کنفرانس خبری پیش از بازی هایی که میزبانی آن را برعهده دارد را نیز خود...

17 دی 1400

رونمایی از محصولات تازه اپل؛ معرفی اپل واچ سری 6 از آیفون نو خبری نبود

کنفرانس سال 2020 اپل روز سه شنبه 15 سپتامبر در حالی برگزار شد که بر خلاف سنت دیرین این غول فناوری خبری از معرفی آیفون نو نبود.

13 آذر 1400

قرنطینه یک شهر تازه در چین، دستور دولت: در خانه بمانید

افزایش موارد بومی ابتلا به ویروس کرونا در شهر شیامن چین منجر به قرنطینه جدی این شهر و تعطیلات تمامی اماکن عمومی شده است.

6 مهر 1400

گشایش نمایشگاه در حیرت پرنده؛ مهم ترین اجزای حیاتی زندگی روزمره

تهران (پانا) - نمایشگاه انفرادی آثار هنری پانته آ رحمانی با نام در حیرت پرنده در روز جمعه 19 شهریورماه در گالری اعتماد افتتاح می شود.

19 شهریور 1400

افتتاح طرح های ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با فرمان روحانی

تهران (پانا) - افتتاح 5 طرح فناورانه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز دوشنبه با فرمان رئیس جمهوری و به وسیله ویدئوکنفرانس شروع شد.

8 مرداد 1400

کاهش ذخایر نفت دنیا تسریع خواهد شد

دبیر کل اوپک اظهار کرد: اوپک و متحدانش انتظار دارند ذخایر نفت در ماه های آینده سریع تر کاهش پیدا کند که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن کوشش های این تولیدکنندگان برای حمایت از بازار است.

14 تیر 1400

اپلیکیشن جامع پرداخت فام به عنوان اولین اپلیکیشن پرداختی مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی شد.

اپلیکیشن فام در روزهای پایانی اسفند ماه 1399 مراسم قرعه کشی جشنوارۀ قدردانم را با حضور اعضای هیئت مدیرۀ مجموعه تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل برگزار کرد.

22 اردیبهشت 1400

وزرای خارجه آمریکا و چهارکشور اروپایی پیرامون ایران رایزنی کردند

به گزارش خبرنگاران، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده شامگاه چهارشنبه (به وقت واشنگتن) با انتشار یک پیام توئیتری از دیدار و رایزنی خود با همتایان فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی خبر داد.

16 اردیبهشت 1400

علی صوفی پرنسس های کوره را به گالری کاما می آورد

تهران (پانا) - دومین نمایشگاه عکس علی صوفی با عنوان پرنسس های کوره هشتم اسفند در گالری کاما افتتاح می گردد و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

4 فروردین 1400

ترامپ برای اولین بار پس از کنار رفتن از قدرت سخنرانی می نماید

خبرگزاری رویترز گزارش داد که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده قرار است طی هفته آینده پیرامون آینده حزب جمهوریخواه در این کشور سخنرانی کند.

27 اسفند 1399

ماکرون دوم دی&zwnjماه به لبنان سفر خواهد کرد

رئیس جمهور فرانسه طی روز های 22 و 23 دسامبر (2 و 3 دی ماه) مجددا به لبنان سفر خواهد کرد.

27 دی 1399
تعداد: (45)