سلامتی و پزشکی

آیا هواپیما می تواند در هوای برفی فرود بیاید؟

فرود در برفدر چند روز اخیر شاهد بارش برف و باران در کشورمان بوده ایم. این موضوع مسلما باعث خوشحالی بسیاری از افراد شده است، اما ممکن است باعث نگرانی افرادی شده باشد که قصد سفر هوایی دارند. در روزهای برفی معمولا با لغو پروازها یا تاخیر در انجام آن ها روبرو...

27 اردیبهشت 1401

بستری 15 بیمار تازه کرونایی در اردبیل

خبرنگاران/اردبیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 15 بیمار نو مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک بیمار جان خود را از دست داد.

24 اردیبهشت 1401

پرسپولیس با مهاجم آسیایی به توافق رسید

تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم ازبک به توافق رسیده است و این بازیکن به زودی راهی تهران می گردد.

10 اردیبهشت 1401

تور مجازی: بوتان؛ سرزمین سحر و جادو

بوتان، آخرین پادشاهی بزرگ هیمالیا، پر از رمز و راز و سحر و جادو است، جایی که سنت های بودایی با پیشرفت های روز دنیا آمیخته است. با خبرنگاران باشید.

8 اردیبهشت 1401

در خصوص برش لیزری بیشتر بدانید

خبرگزاری خبرنگاران- برش لیزری فناوری است که از پرتوهای لیزر برای برش اشیاء استفاده می نماید. و این فناوری عموما در صنعت استفاده می گردد. برش لیزر با استفاده از یک پرتو لیزر از یک خروجی لیزر قدرتمند بر روی اجسام مورد برش انجام می گردد. قسمتی از جسم که بریده...

1 اردیبهشت 1401

ابلاغ مقررات تازه سفر از ایران به انگلستان و بالعکس

در پی نگرانی ها از شیوع اومیکرون، مسافران ایرانی ورودی به انگلستان ملزم به رعایت قرنطینه 10 روزه و انجام دو نوبت تست کرونا خواهند بود. ورود اتباع انگلیسی به ایران نیز فعلا ممنوع است.

30 فروردین 1401

ترفندهایی برای راحتی بیشتر در پروازهای اکونومی

اگر بودجه محدودی دارید، بلیط مقرون به صرفه تری را در ردیف اکونومی انتخاب کنید. پیش از سفر با تهیه چند وسیله کاربردی و دانستن ترفندهایی در خصوص خرید بلیط، پرواز بهتری را تجربه کنید.

28 فروردین 1401

تنها مکان هایی در دنیا که ماه در آن ها قرمز رنگ است

ماه قرمز رنگدر 31 ژانویه یک اتفاق بسیار مهم و دیدنی در منطقه اقیانوس آرام می افتد: اتفاقی به نام ماه قرمز رنگ که یکی از زیباترین و نادرترین پدیده های طبیعی دنیا است. بیشتر شبیه به یک افسانه به نظر می رسد و جالب است بدانید که آخرین باری که این رخ داد، در سال...

26 فروردین 1401

نورالینک آماده آزمایش نصب تراشه در مغز انسان می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، در وب سایت شرکت نورالینک آگهی استخدامی برای پست مدیریت آزمایش بالینی منتشر شده است. این شرکت هم اکنون تراشه های مغزی خود را در حیوانات آزمایش نموده و اقدام مذکور نشان می دهد نورالینک مشغول آماده سازی است تا وارد مرحله...

25 فروردین 1401

کرونا در یکماه اخیر چند نفر را کشت؟

تهران (پانا) - با اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر جمعه در مجموع تعداد 131 هزار و 606 نفر را به کام مرگ کشانده است.

22 فروردین 1401

مقرون به صرفه ترین تورهای خارجی آژانس راستا سبز

در این مطلب قصد داریم مقرون به صرفه ترین تورهای خارجی آژانس راستا سبز را به شما معرفی کنیم.

20 فروردین 1401

سازمان جهانی بهداشت: اعلام پیروزی بر ویروس کرونا خیلی زود است

سازمان جهانی بهداشت از اعلام پیروزی زودهنگام کشور ها علیه کووید 19 انتقاد کرد. تدروس اُدهانوم، دبیرکل این سازمان روز سه شنبه با هشدار نسبت به دست کم گرفتن ویروس کرونا، اعلام پیروزی علیه کووید 19 را ناشی از ناپختگی دانست.

19 فروردین 1401

با حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا، حسرت سهم طرفداران می گردد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است وزارت ورزش باید حکم مدیرعاملی مجید صدری را صادر کند.

6 اسفند 1400

هوشمندسازی به مقررات ملی ساختمان نزدیک تر شد

در جریان برگزاری جلسه اخیر کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی، کارگروهی برای اضافه کردن مبحث هوشمندسازی ساختمان به مقررات ملی ساختمان تشکیل شد.

29 بهمن 1400

چای زنجبیل چه خواصی دارد؟

خبرنگاران : چای زنجبیل در لاغری موثر است.

15 بهمن 1400

از ظرفیت ماده 12 در صرفه جویی انرژی و محیط زیست استفاده گردد

نشست مشترک کمیسیون توسعه پایدار، محیط زیست و آب با کمیسیون انرژی اتاق ایران برگزار گردید. در ابتدای این نشست مشترک اخبار روز حوزه انرژی، آب و توسعه پایدار مرور شد. مهم ترین خبر روز، لایحه بودجه 1401 است. فریدون اسعدی، مشاور کمیسیون انرژی اتاق ایران دراین...

1 بهمن 1400

شیرینی های سنتی استان اردبیل

استان اردبیل، یکی از استان های قرار گرفته در شمال غربی کشور، با حضور منطقه های از جمله آبگرم سرعین، چشمه های آب معدنی واقع در سرعین و لاهرود، کیوی، نیر و مشگین شهر، دریاچه زیبای شورابیل، کوهستان حیرت انگیز سبلان و آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی به عنوان...

30 دی 1400

ایران چهارمین تولیدکننده تیپ میکروسکوپ جهان شد

پس از کشورهای روسیه، آمریکا و آلمان حالا ایران به عنوان چهارمین تولید کننده تیپ میکروسکوپ در جهان شناخته می شود.

28 دی 1400

10 خاصیت چای سبز

خواص چای سبز چای سبز به قدری بیشمار است که در یک عبارت می توان آن را درمان تمام بیماری ها و راهی برای زیبایی و تناسب اندام معرفی کرد.

24 دی 1400

چرا خارجی های سیناصنعت برای فینال لیگ کشتی به ایران نیامدند؟، کرونا بهانه بود

تیم سیناصنعت که پیش از این هماهنگی های لازم را در مورد استفاده از دو کشتی گیر خارجی انجام داده و آنها را در فهرست خود گنجانده بود، نتوانست در فینال لیگ از آنها استفاده کند.

22 دی 1400
تعداد: (214)