کسب و کار

هر آنچه درباره شبکه Chainlink و رمزارز (LINK) باید بدانید

در فضای ارزهای دیجیتال شبکه Chainlink به یکی از پرکاربردترین پروژه ها تبدیل شده است. این شبکه یک سرویس اوراکل غیرمتمرکز است که می تواند داده های خارجی را برای قراردادهای هوشمند در بستر اتریوم فراهم کند. به عبارت دیگر، بلاک چین ها را با دنیای واقعی مرتبط می...

24 اردیبهشت 1401

مرکز رشد فناوری های ساختمان در یزد راه اندازی می گردد

خبرنگاران/یزد مسئولان پارک علم و فناوری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، راه های فعال سازی مرکز رشد فناوری های نوین ساختمان را آنالیز کردند.

22 اردیبهشت 1401

5 مودم فورجی قابل حمل LTE Cat 6 که می توانید به جای مودم FD، M60 بخرید

شاید شما هم جزو کاربرانی باشید که دنبال خرید یک مودم 4.5G قابل حمل خوبی هستید. مودم های که در رده LTE Cat 6 با حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه هستند و اجازه تجمیع فرکانس CA 2 و MIMO را می دهند و به جریان اصلی بازار تبدیل شدند.

19 اردیبهشت 1401

سیر نزولی انتشار کربن، مانع از ثبت یک رکورد بالای دیگر نشد

بر اساس نتایج پژوهشی نو، با وجودی که میزان انتشار کربن نسبت به گذشته کاهش یافته و معادل 0.6 درصد بوده؛ اما همچنان رکورد بالایی ثبت کرده است.

29 فروردین 1401

امضای تفاهم نامه همکاری کانون جهانگردی و اتومبیل رانی و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی

تفاهم نامه همکاری در حوزه گردشگری داخلی و خارجی میان کانون جهانگردی و اتومبیل رانی و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی امضا می شود.

11 اسفند 1400

جامائیکا میزبان Caribbean Travel Marketplace سال 2019 می گردد

جامائیکا میزبان بازار گردشگری (Caribbean Travel Marketplace) کارائیب 2019 شد.

23 بهمن 1400

نایاب شدن بلیت بعضی پروازهای نوروزی

با توجه به اینکه هر ساله در آستانه سفرهای نوروزی، بلیت هواپیما برای بعضی مسیرها نایاب می گردد، تعدادی از آژانس های هواپیمایی هم مسافران را با قیمت های نجومی روبرو می نمایند.

19 بهمن 1400

دنبال کردن ثبت جهانی دارابگرد به عنوان یک اثر بی نظیر

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، دنبال کردن ثبت جهانی دارابگرد به عنوان یک اثر بی نظیر صورت گیرد.

18 بهمن 1400

10 خانه قدیمی و زیبا که برای فروش گذاشته شده اند

خانه یکی از اصلی ترین احتیاج ها به شمار میرود و ساختن خانه ای زیبا خود اقدامی هیجان انگیز و دوست داشتنی است.از زمان شروع خلقت هر انسانی در کوشش است تا مکانی آرامش بخش برای سکونت خود فراهم کند و پس از آن اقدام به زیباتر کردن آن می نمایند تا منزلشان هرچه...

17 بهمن 1400

در غرب مردم حتی نمی دانند که آزاد نیستند!

اسلاوی ژیژک - فیلسوف فرهنگی؛ داستان یک کارگر مهاجر چینی که کتابی درباره مارتین هایدگر فیلسوف آلمانی قرن بیستم را از انگلیسی به زبان ماندارین ترجمه نموده بود ماه گذشته در فضای مجازی منتشر شد. آیا مردم عادی که در حال مطالعه فلسفه هستند می توانند دنیا را...

10 بهمن 1400

از ظرفیت ماده 12 در صرفه جویی انرژی و محیط زیست استفاده گردد

نشست مشترک کمیسیون توسعه پایدار، محیط زیست و آب با کمیسیون انرژی اتاق ایران برگزار گردید. در ابتدای این نشست مشترک اخبار روز حوزه انرژی، آب و توسعه پایدار مرور شد. مهم ترین خبر روز، لایحه بودجه 1401 است. فریدون اسعدی، مشاور کمیسیون انرژی اتاق ایران دراین...

1 بهمن 1400

ده هنرپیشه برتر سال 2021 به انتخاب IMDB

حالا دیگر چیزی به انتها سال 2021 میلادی نمانده است. سایت های سینمایی تمام رتبه بندی های خود را به ترتیب اولویت اعلام می نمایند. یکی از جدیدترین نمره گذاری ها بین بازیگران و چهره های معروف سینمایی و انتخاب برترین هنرپیشه های سال بود.

29 دی 1400

تجمع اعتراضی پرستاران تامین اجتماعی مقابل مجلس

پرستاران شاغل در سازمان تامین اجتماعی، امروز (یکشنبه، 16 آبان) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

12 دی 1400

دور دور جو بایدن با خودروی برقی هامر

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه پشت فرمان یک خودروی شاسی بلند برقی هامر نشست و با درایو آزمایشی این خودرو را تبلیغ کرد.

6 دی 1400

کاهش فراوری خودروسازان اروپایی و افزایش قیمت خودرو

خبرنگاران/خراسان رضوی خودروسازان و مصرف کنندگان اروپایی باید یک سال دیگر برای مقابله با مسائل زنجیره تامین قطعات که فراوری خودرو را کاهش می دهد، آماده شوند.

3 آذر 1400

جهش تولید لاستیک شاخص در نیمه نخست امسال

مدیرعامل گروه صنعتی شاخص گفت: گروه صنعتی شاخص پیروز شد درشش ماهه ابتدایی سال جاری، با رشد چشمگیر در فروش و نیز رشد در تولید و سودآوری، رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

29 آبان 1400

فیسبوک: دلیل اصلی توقف خدمات، اشتباه در تغییر تنظمیات سیستمی بود

ایرنا: شرکت فیسبوک روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام نمود اشتباه در تغییر تنظیمات سیستم مسیریابی (روتر) علت اصلی اختلال شش ساعته در خدمت رسانی رسانه های این شرکت به 3. 5 میلیارد کاربر بوده است.

3 آبان 1400

ادامه رسیدگی به کلیات طرح ساماندهی کارکنان دائمی و موقت دستگاه های اجرایی در کمیسیون اجتماعی

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از ادامه رسیدگی به کلیات طرح ساماندهی کارکنان دائمی و موقت دستگاه های اجرایی اطلاع داد و گفت: اصلاحیه ای که به وسیله کمیته اجرا شده بود باز هم با اشکالاتی از سوی همکاران روبرو شد و در نهایت دستور کار به جلسه بعدی...

23 شهریور 1400

6 محور اصلی مشتری محورها

تعاملات در کسب وکارهایی که مشتری محور هستند و با کسب وکارهایی که رویه خود را دنبال می نمایند، بدون شک بسیار فرق دارد. در کسب وکارهای مشتری محور، مشتری مبنای اصلی تصمیم گیری و شکل گیری فرآیندهای کسب وکار به تعداد می رود و به نوعی کسب وکار بر اساس فکر مشتری...

24 مرداد 1400

گران ترین و ارزان ترین شهرها برای مهاجرین خارجی خبرنگاران، عشق آباد به نام یکی از گران قیمت ترین شهرهای جهان برای شاغلین خارجی معرفی شد.

خبرنگاران- عشق آباد به نام یکی از گران قیمت ترین شهرهای جهان برای شاغلین خارجی معرفی گشت.به گزارش خبرنگاران و به نقل از ایسنا، مؤسسه مرکر در بیست و ششمین گزارش سالانه خود از هزینه های زندگی در شهرهای مختلف جهان به محاسبه هزینه های زندگی برای مهاجرین هم...

20 مرداد 1400
تعداد: (105)