خودرو

5 خاطره شگفت انگیز در سال 2016

مناطقی شگفت انگیز برای گردشگری که در فکر ها می ماندسال نو سر و کله اش پیدا شده است. اگر شما هم مثل بقیه عاشق فرهنگ و خاطره و سفر و غذاهای تازه و عجیب و غریب هستید، تا به حال حتما به مقصد سفرتان در سال نو فکر نموده اید.

20 اردیبهشت 1401

گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

تهران (پانا) - در فاصله دو هفته مانده به سرانجام این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال، تیم گیتی پسند با غلبه بر زندی بتن کلاردشت به عنوان قهرمانی زودهنگام این مسابقات رسید.

17 اردیبهشت 1401

برد پرگل پیکان مقابل حریف دسته اولی

تیم فوتبال پیکان در یک دیدار محبت آمیز مقابل ویستا توربین به برتری رسید.

16 اردیبهشت 1401

صاحبان بیش از یک خودرو بخوانند

شما علاوه بر اینکه اگر یک خودرو به ارزش بالای یک میلیارد تومان داشته باشید، مشمول پرداخت مالیات بر خودرو های لوکس می شوید، چنانچه بیش از یک خودرو داشته باشید و مجموع آن ها بیش از یک میلیارد گردد هم باید مالیات بپردازید.

13 اردیبهشت 1401

روز ملی امارات متحده عربی ، 2 دسامبر، روز اتحاد 7 امارت

هر سال روز ملی امارات متحده عربی در 2 دسامبر جشن گرفته می گردد. این تاریخ که روح اتحادیه نام دارد، نشان دهنده اتحاد هر هفت امارت (ابوظبی، دبی، عجمان، العین، شارجه، ام القوین و راس الخیمه) در یک کشور است. از نمایش های آتش بازی خیره کننده تا رژه های مفصل و...

7 اردیبهشت 1401

جیغ های شبانه در غار آبی سهولان

غار آبی سهولانیکی از جلوه های زیبای طبیعت غارهای آبی هستند؛ غارهایی با دالان هایی مملوء از آب و قندیل هایی فعال که می توانید در حوضچه هایش قایق سواری و رسوبات دیواره هایش از نزدیک دیدن کنید. ایران چنیدن غار آبی دارد که تا به امروز درباره تعدادی از آن ها...

5 اردیبهشت 1401

چرا صنعت خودرو نمی تواند مانند پتروشیمی و صنایع غذایی پیروز باشد؟

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت؛ پرداختن به موضوع کیفیت کالا های فراوری داخل کشور پیچیده است و به راحتی نمی توان همه جوانب آن ها را توضیح داد، ولی اطلاع از بعضی وجوه ماجرا می تواند مفید باشد. برای نمونه چند کالای خودرو، فراوریات غذایی و مواد پتروشیمی...

3 اردیبهشت 1401

سیر نزولی انتشار کربن، مانع از ثبت یک رکورد بالای دیگر نشد

بر اساس نتایج پژوهشی نو، با وجودی که میزان انتشار کربن نسبت به گذشته کاهش یافته و معادل 0.6 درصد بوده؛ اما همچنان رکورد بالایی ثبت کرده است.

29 فروردین 1401

نورالینک آماده آزمایش نصب تراشه در مغز انسان می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، در وب سایت شرکت نورالینک آگهی استخدامی برای پست مدیریت آزمایش بالینی منتشر شده است. این شرکت هم اکنون تراشه های مغزی خود را در حیوانات آزمایش نموده و اقدام مذکور نشان می دهد نورالینک مشغول آماده سازی است تا وارد مرحله...

25 فروردین 1401

امضای تفاهم نامه همکاری کانون جهانگردی و اتومبیل رانی و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی

تفاهم نامه همکاری در حوزه گردشگری داخلی و خارجی میان کانون جهانگردی و اتومبیل رانی و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی امضا می شود.

11 اسفند 1400

سفر 3 روزه به لیسبون

لیسبون، مرکز و بزرگترین شهر پرتغال است که علاوه بر آب و هوای مناسب دارای جاذبه های فرهنگی و تاریخی است؛ چنانچه شما نیز قصد سفر به این شهر را دارید، در ادامه برنامه سفری 3 روزه برای بازدید از لیسبون ارائه خواهد شد؛ همراه خبرنگاران باشید.

26 بهمن 1400

ورودی دانشگاه زنجان ایمن سازی می گردد

خبرنگاران/زنجان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: ایمن سازی ورودی دانشگاه زنجان با اعتبار 28 میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان است.

16 بهمن 1400

از ظرفیت ماده 12 در صرفه جویی انرژی و محیط زیست استفاده گردد

نشست مشترک کمیسیون توسعه پایدار، محیط زیست و آب با کمیسیون انرژی اتاق ایران برگزار گردید. در ابتدای این نشست مشترک اخبار روز حوزه انرژی، آب و توسعه پایدار مرور شد. مهم ترین خبر روز، لایحه بودجه 1401 است. فریدون اسعدی، مشاور کمیسیون انرژی اتاق ایران دراین...

1 بهمن 1400

معرفی جنگل گیسوم در تالش

جنگل گیسوم راستای است که به دریا می رسد. هر دو سمت این راستا مملو از درختان بلند و سر به فلک کشیده است که تونلی جنگلی را درست کرده اند. برای آشنایی بیشتر با جنگل گیسوم، از جاذبه های گردشگری گیلان با ما همراه باشید.

14 دی 1400

دور دور جو بایدن با خودروی برقی هامر

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه پشت فرمان یک خودروی شاسی بلند برقی هامر نشست و با درایو آزمایشی این خودرو را تبلیغ کرد.

6 دی 1400

سندملی هوش مصنوعی به زودی تدوین می گردد

سرپرست آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبری دانشگاه تهران از تدوین سند ملی هوش مصنوعی در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

7 آذر 1400

کاهش فراوری خودروسازان اروپایی و افزایش قیمت خودرو

خبرنگاران/خراسان رضوی خودروسازان و مصرف کنندگان اروپایی باید یک سال دیگر برای مقابله با مسائل زنجیره تامین قطعات که فراوری خودرو را کاهش می دهد، آماده شوند.

3 آذر 1400

کاهش جرایم و افزایش مقدار امنیت از دستاوردهای فرماندهی انتظامی ری است

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید براینکه اغاز به کار فرماندهی انتظامی شهرستان ری تاثیر بسیاری بر افزایش امنیت در سطح شهرستان گذاشته و مطالبه قدیمی مردم را برآورده نموده است،گفت: کاهش جرایم، افزایش مقدار امنیت و رضایتمندی مردم از دستاوردهای فرماندهی...

12 آبان 1400

همه گیر شدن چاقی در بچه ها

در حال حاضر چاقی در میان بچه ها و نوجوانان همه گیر شده است. پیامدهای این بیماری همه گیر چیست و چگونه می تواند از ایجاد این پیامدها جلوگیری کرد؟

30 مهر 1400

دیابت و فعالیت های ورزشی

بیماری دیابت، اختلال در سوخت و ساز کربوهیدرات است که با نشانه های افزایش قندخون (هیپرگلیسمی) و پیدایش و دفع قند خون در ادرار(گلوکز اوری) همراه می باشد. این بیماری زمانی پیشرفت می نماید که فراوری انسولین از لوزالمعده کافی نبوده یا اختلال در مصرف انسولین...

14 مهر 1400
تعداد: (71)