مقابل استقلال هجومی بازی می کنیم، از حذف سرخابی ها ناراحتم

به گزارش وبلاگ ایران میز، تیم های فوتبال استقلال تهران و مس رفسنجان فردا شنبه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

مقابل استقلال هجومی بازی می کنیم، از حذف سرخابی ها ناراحتم

نشست خبری محمد ربیعی سرمربی مس پیش از این بازی، امروز آدینه در استادیوم آرارات تهران برگزار گردید و ربیعی شرایط تیمش را تشریح کرد.

سرمربی مس گفت: استقلال برای من تیم بسیار محترمی است به علت طرفداران زیادی که دارد. سال جاری هم استقلال در شرایط خوبی است. کادر فنی محترم و تیم بسیار خوبی دارند. بازی فردا به علت تشابهات فنی که دو تیم دارند با کیفیت خواهد بود.

ربیعی تاکید نمود: فردا همه بازیکنانم را در اختیار ندارم ولی نسبت به هفته های قبل شرایط بهتری داریم. مقابل نساجی و گل گهر سه، چهار بازیکن را نداشتیم ولی فردا شرایطمان نسبتاً بهتر است. تا ساعت 8-9 شب معین می گردد کدام بازیکنان غایب خواهند بود.

وی درباره شکست ناپذیری استقلال در لیگ برتر اعلام نمود: نمی خواهم راجع به این مسئله صحبت کنم. رکورد خوبی برای استقلال است ولی تیم ما هم نشان داده است که می گردد به این تیم به عنوان یک تیم محترم نگاه کرد. برنامه ریزی خاص خودمان را داریم. سعی می کنیم در بازی فردا هم همان سبک همیشگی را استفاده کنیم. تلاشمان را می کنیم از این بازی امتیاز در بیاوریم.

ربیعی اضافه کرد: در مسابقات قبل برای کسب امتیاز کامل وارد زمین شدیم. جزو تیم هایی هستیم که بازی تهاجمی را مدنظر داشتیم و رو به جلو بازی کردیم. همین ایده و برنامه را خواهیم داشت. اجتناب ناپذیر است که تیم ها در بخش هایی از بازی کار دفاعی را آنالیز نمایند ولی اینکه عقب نشینی کنیم، این طور نیست. همین سبک بازی را با گل گهر سیرجان، نساجی، پرسپولیس و تراکتور داشتیم. امیدوارم فردا روز خوبی برای تیم ما باشد و بچه ها با تمرکز کامل در بازی حاضر شوند.

سرمربی مس در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا هم توضیح داد: واقعاً از حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا ناراحت شدم. امیدوارم این نوع مسائل در فوتبال ما رفع گردد تا تیم هایی که در یک فصل زحمت می کشند و برای خودشان اعتبار به دست می آورند دچار این مسائل نشوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مقابل استقلال هجومی بازی می کنیم، از حذف سرخابی ها ناراحتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل استقلال هجومی بازی می کنیم، از حذف سرخابی ها ناراحتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید