با حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا، حسرت سهم طرفداران می گردد

به گزارش وبلاگ ایران میز، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است وزارت ورزش باید حکم مدیرعاملی مجید صدری را صادر کند.

با حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا، حسرت سهم طرفداران می گردد

ضیا عربشاهی در گفت وگو با پانا درباره محرومیت پرسپولیس و استقلال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2022 گفت: چند سال است که طرفداران این دو تیم برای حضور در آسیا با استرس روبرو شده اند و نگران هستند که آیا تیم محبوبشان که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورده می تواند در این رقابت ها شرکت کند یا خیر؟ جالب اینجاست که همه هم می دانند مشکل این دو تیم از کجاست و کنفدراسیون فوتبال آسیا به چه مواردی ایراد گرفته است اما اینکه چرا یکبار برای همواره این مشکل حل نمی گردد نکته ای است که ما هنوز هم نفهمیده ایم و الان با حذف آنها باید طرفداران پرسپولیس و استقلال تنها با حسرت و افسوس بازی سایر تیم ها را دنبال نمایند.

وی در ادامه درباره شرایط نابسامان مدیریت پرسپولیس گفت: شما نگاه کنید الان چند ماه است که سمیعی از مدیرعامل پرسپولیس رفته و هنوز وزارت ورزش به عنوان متوالی امور این باشگاه مدیرعامل را معرفی ننموده و هنوز هم تعیین نیست مدیریت باشگاه قرار است بر عهده چه کسی باشد. حالا مدیر نو هم که معرفی گردد زمان خواهد برد که با ابعاد و زوایا کار در پرسپولیس آشنا گردد و همین موضوع هم خودش فرایند ای طولانی است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره پست حمایتی بازیکنان پرسپولیس از مجید صدری گفت: همانطور که گفتم مدیر نو تا کارش را آغاز کند و به مسائل اشراف پیدا کند زمان بر است . صدری زمان زیادی است در پرسپولیس حضور دارد و مسائل را می داند. به نظر من هم صدری رجحانن گزینه برای مدیرعامل شدن در پرسپولیس است و می تواند به تیم یاری کند.

عربشاهی در ادامه درباره رجحان خانگی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: در روزی که تیم یحیی گل محمدی نتوانست فوتبال خوبی را ارائه کند، به یاری خلاقیت بازیکنان سه امتیاز این بازی بدست آمد. به نظر می رسد بازیکنان نوی که به تیم اضافه شده اند هنوز به صورت کامل با تیم هماهنگ نیستند و این موضوع در دیدارهای قبل هم کاملا مشهود بود. مهدی تارتار هم با بررسی خوبی که از پرسپولیس داشت، سعی داشت مرکز زمین را کنترل کند که در نیمه اول هم پیروز بود اما در نیمه دوم همانطور که گفتم خلاقیت بازیکنان پرسپولیس به یاری تیم آمد و منجر به برد دو بر صفر در این بازی حساس شد. ضمن اینکه در این بازی سیستم پرسپولیس هم سیستم خوبی نبود و تیم نباید با یک مهاجم وارد زمین می شد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: جدول این فصل لیگ برتر به شدت فشرده است و پرسپولیس فرصتی برای امتیاز از دست دادن ندارد. این فشردگی جدول تمام بازی ها را حساس نموده و واقعا نمی توان حریفی را ساده تر از سایر تیم ها دانست. همین هفته دیدیم که پیکان که دو هفته متوالی به استقلال و پرسپولیس باخته بود در اصفهان توانست سپاهان را شکست دهد تا جدول رده بندی دچار تغییر گردد. کوچکترین امتیاز از دادن باعث خواهد شد که تیم های بالای جدول جای خود را از دست بدهند و به همین دلیل باید قدر بازی های خانگی را دانست و با امتیاز کامل از این بازی ها خارج شد.

وی در خاتمه درباره ال کلاسیکو فوتبال ایران که قرار است این هفته در اراک بین سپاهان و پرسپولیس برگزار گردد، گفت: سپاهان بازی قبل خود را به پیکان باخت و صدر جدول را از دست داد، برای همین در این بازی با تمام قوا وارد زمین خواهد شد. پرسپولیس هم از نظر جدولی شرایط خوبی پیدا نموده و خوب می داند که با برد در این بازی اختلافش با سپاهان 3 امتیاز خواهد شد و می تواند همین برد در خاتمه فصل به قهرمان شدن مجدد تیم یاری کند و به عبارتی راه قهرمانی تیم را هموار خواهد نمود. در مجموع انتظار بازی نزدیک و سختی را از دو تیم داریم که 3 امتیاز برای هر دو تیم بسیار حیاتی است و البته چشم سایر رقبا هم به این بازی خواهد بود و آنها امیدوار هستند که این بازی با تساوی تمام گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "با حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا، حسرت سهم طرفداران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا، حسرت سهم طرفداران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید