زورآزمایی مدعیان تهران و تبریز در مشهد، آبی ها در اندیشه ارتقای رکورد

به گزارش وبلاگ ایران میز، تیم های استقلال و تراکتور در حالی فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد که استقلال به دنبال ارتقای رکوردش در این رقابت هاست.

زورآزمایی مدعیان تهران و تبریز در مشهد، آبی ها در اندیشه ارتقای رکورد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ ایران میز، تیم های استقلال و تراکتور ساعت 18:15 روز پنج شنبه در استادیوم امام رضا (ع) مشهد در چارچوب ملاقات فینال جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم در شرایطی متفاوت به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تراکتور از جهتی آسان عبور کرد و فینالیست شد. سرخ پوشان تبریز برابر پاس همدان، نود ارومیه، مس کرمان و نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسیدند تا تنها یک حریف لیگ رجحان را تا فینال در مقابل داشته باشند.

استقلال از گل ریحان البرز، فجر سپاسی شیراز، سپاهان و پرسپولیس گذشت تا به فینال رسید و بدون شک عبور از دو تیم مدعی فوتبال ایران نشان از دشواری جهت آبی پوشان دارد. رجحان مقابل دو حریف قدرتمند انگیزه نماینده تهران را مضاعف خواهد نمود تا بتواند با انگیزه ای دو چندان به ملاقات فینال بیاید. مخصوصاً غلبه بر قهرمان 4 دوره اخیر لیگ برتر ایران در دربی پایتخت، استقلال را آماده فتح جام قهرمانی نموده است.

آبی های تهران برای مرتبه دوازدهم به فینال جام حذفی گام نهاده اند. آن ها در 11 حضور قبلی پیروز به کسب 7 عنوان قهرمانی شده اند و پرافتخارترین تیم این رقابت ها محسوب می شوند. در مقابل سرخ پوشان تبریز در 4 حضور قبلی در ملاقات فینال تنها یک بار جام قهرمانی را بالای سر بردند تا نشان دهند تجربه و تبحر کمتری نسبت به حریف تهرانی دارند.

اینکه ملاقات فینال در استادیوم مدرن امام رضا (ع) مشهد برگزار می گردد، برای هیچ کدام از دو تیم فرقی نمی کند؛ چون بازی ها تا اطلاع ثانوی در غیاب تماشاگران خواهد بود و بدون شک تیمی برنده می گردد که بتواند بازی بهتری ارائه کند و به جای آنکه به حریف فرصتی بدهد، بتواند صاحب موقعیت های بیشتری برای کسب پیروزی گردد.

رضا شکاری به دلیل مصدومیت، رضا اسدی به خاطر محرومیت و رشید مظاهری به دلیل مسائل انضباطی غایبان تراکتور در بازی فینال هستند. در استقلال شرایط متفاوت است. این تیم محرومی ندارد؛ اما مصدومانی دارد که احتمال حضورشان وجود دارد. روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته، آرش رضاوند و علی کریمی مراحل درمان را پشت سر می گذارند و آخرین خبر احتمال بازی چشمی، دیاباته، کریمی و رضاوند است؛ اما هیچ خبری قطعی نیست.

فرهاد مجیدی که پیروز شد مقابل یحیی گل محمدی در دربی پیروز گردد، در فینال حذفی باید از سد ساکت الهامی بگذرد. فردی که جانشین مصطفی دنیزلی شد و با ارائه عملکردی قابل قبول روی نیمکت سرخ پوشان تبریز ماندگار شد. تا اینجا هر دو تیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب نموده اند و در این مسابقه کوشش خواهند کرد تا جامی را به ویترین افتخارات باشگاهشان اضافه نمایند. البته اگر استقلال قهرمان گردد، در جام حذفی دست نیافتنی تر از گذشته می گردد.

4048/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "زورآزمایی مدعیان تهران و تبریز در مشهد، آبی ها در اندیشه ارتقای رکورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زورآزمایی مدعیان تهران و تبریز در مشهد، آبی ها در اندیشه ارتقای رکورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید