واکنش فدراسیون فوتبال به عدم پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش وبلاگ ایران میز، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره عدم پخش زنده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مطرح نمود: فوتبال ایران از نظر تماشاگران حاضر در استادیوم و بیننده تلویزیونی در صدر مخاطبان کشورهای قاره کهن قرار گرفته است. این موضوع در کلیه آمارهای منتشره کنفدراسیون هم دیده می گردد و روزهای تاریخی دور و نزدیک خود موید و گویای همه چیز است.

واکنش فدراسیون فوتبال به عدم پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا

وی ادامه داد:بلافاصله پس از اعلام خبری که امروز منتشر شد، ده ها تماس و واکنش را دریافت کردیم که جملگی نگرانی مردم و طرفداران میلیونی فوتبال را از این تصمیم نشان می داد. به همین دلیل دبیرکل فدراسیون فوتبال در در نامه ای به دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را منتقل نموده و بر حل مشکل به وجود آمده تاکید کردند. علاوه بر این 4 باشگاه پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو، نمایندگان کشورمان در مسابقات هم خواهان تسریع در حل این مشکل شدند.

علوی اضافه کرد:فدراسیون فوتبال امروز در این باره نشست های متعدد را برگزار کرد و جلسه مفصلی هم با حضور مسولان محترم وزارت ورزش و جوانان، سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال و مسولان محترم ارشد رسانه ملی برگزار گردید که جملگی بر تداوم همکاری با آژانس تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا در چارچوب قبلی تاکید داشتند و امیدواریم آژانس میلیون ها بیننده عاشق ایرانی را از تماشای مسابقات نمایندگان کشورمان به وسیله شبکه های سه و ورزش و همچنین شبکه های رادیویی محروم نسازد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش فدراسیون فوتبال به عدم پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون فوتبال به عدم پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید