فرهاد مجیدی: اگر فرگوسن های وطنی نگویند فرار رو به جلو، باید بگویم تا الان 6 امتیاز را داوران از استقلال گرفته اند

به گزارش وبلاگ ایران میز، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر فردا پیشکسوتان و رسانه های وطنی نمی گویند فرار رو به جلو، پنالتی ما دیده نشد.

فرهاد مجیدی: اگر فرگوسن های وطنی نگویند فرار رو به جلو، باید بگویم تا الان 6 امتیاز را داوران از استقلال گرفته اند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ایران میز، فرهاد مجیدی پس از دربی 97 در نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت: به جز صحنه دقیقه 87 بازی، هیچ صحبت دیگری نداریم! اگر فردا پیشکسوتان، فرگوسن های وطنی و جراید نمی گویند، فرار رو به جلوست، شش امتیاز را تا به الان از ما گرفته اند. بازی قبل دو پنالتی ما را نگرفتند این بازی هم یک پنالتی را نگرفتند. اگر با فرهاد مجیدی مشکل دارند بگویند. هر زمان تیم من بد بازی نموده گفته ام که تیمم خوب نیست. نمی دانم داور در دو قدمی چگونه این صحنه را پنالتی نگرفت؟ من از 60 متری آن صحنه را دیدم. چگونه داور ندید؟

وی اضافه کرد: شما می گویید آن صحنه آفساید بوده، اما من خودم روی خط بودم و چون تلویزیون آن صحنه را از بالا گرفته فکر می کنید آفساید بود. من اگر حرف بزنم می گویند فرار رو به جلو کرد. 6 امتیاز را داوران از استقلال گرفته اند. الان ما باید صدر جدول باشیم.

اینجا با نمایش دبستانی هارو عاشق درس می کنیم!

مجیدی تاکید نمود: مسئولان کشور جان مادرتان VAR را به فوتبال ایران بیاورید. چگونه باید حق یک تیم خورده گردد؟ اگر به جز دقیقه 87 سوال دیگری ندارید من در خدمت تان هستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرهاد مجیدی: اگر فرگوسن های وطنی نگویند فرار رو به جلو، باید بگویم تا الان 6 امتیاز را داوران از استقلال گرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی: اگر فرگوسن های وطنی نگویند فرار رو به جلو، باید بگویم تا الان 6 امتیاز را داوران از استقلال گرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید