بستری 15 بیمار تازه کرونایی در اردبیل

به گزارش وبلاگ ایران میز، خبرنگاران/اردبیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 15 بیمار نو مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک بیمار جان خود را از دست داد.

بستری 15 بیمار تازه کرونایی در اردبیل

علی محمدیان 26 اسفند در جمع وبلاگ ایران میز گفت: در 24 ساعت گذشته 15 بیمار نو مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک بیمار جان خود را از دست داد.

وی اضافه نمود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در سه نوبت اول، دوم و سوم نیز 2 میلیون و 166 هزار و 447 واکسن بوده است که از این تعداد 957 هزار و 951 واکسن مربوط به نوبت اول، 834 هزار و 481 واکسن مربوط به نوبت دوم و 374 هزار و 13 واکسن مربوط به نوبت سوم می باشد.

محمدیان با بیان اینکه بعلاوه 15 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند، توضیح داد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 106 نفر است که از این تعداد 36 نفر در بخش مراقبت های ویژه ICU قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد: هم اکنون شهرستان های پارس آباد، اردبیل، مشگین شهر، نیر، سرعین و خلخال در شرایط نارنجی و شهرستان های بیله سوار، گرمی، اصلاندوز، نمین و کوثر در شرایط زرد قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بستری 15 بیمار تازه کرونایی در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری 15 بیمار تازه کرونایی در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید