مقرون به صرفه ترین تورهای خارجی آژانس راستا سبز

به گزارش وبلاگ ایران میز، در این مطلب قصد داریم مقرون به صرفه ترین تورهای خارجی آژانس راستا سبز را به شما معرفی کنیم.

مقرون به صرفه ترین تورهای خارجی آژانس راستا سبز

باتوجه به اینکه در فصل بهار هستیم و کم کم به تابستان نزدیک می شویم، همه در تکاپوی برنامه ریزی و انتخاب مقصد مناسب و مقرون به صرفه قیمت هستند. بدون شک همه ما قصد داریم در این تعطیلات، مرخصی های کاری یا فرجه های موجود در طول سال را به نحو احسن استفاده کنیم و به مسافرت برویم. اما به خاطر شرایط کنونی ارز و سختی هایی که برای مسافران به وجود آمده است و مهم تر از آن، نگرانی مردم در مورد پایداری شرایط اقتصادی خود، برای بعضی، سفر دیگر یک گزینه پیش رو نیست؛ بلکه تفریحی گران قیمت و لوکس محسوب می گردد. بنابراین از ایده مسافرت های گران استقبال نمی گردد.

در کنار چنین سفرهایی، مقصدهای زیادی در دنیا هستند که با یک بار مسافرت در سال به آنجا، کل حساب های بانکی شما خالی نمی گردد و شما را دچار استرس نمی نماید؛ مثلا تور گرجستان. پس مهم است بدانید که در این بین، کشورها و شهرهایی وجود دارند که می توانید با هزینه کم و میانه به آن ها سفر کنید و نهایت لذت را ببرید.

شاید این روزها وقتی صحبت از کشور گرجستان می گردد، بیشتر افراد تصور می نمایند که هزینه زیادی لازم دارند تا به این کشور تاریخی و مجذوب کننده سفر نمایند که اشتراک های فرهنگ های با ایران دارد. در ادامه، موارد مهمی در مورد کاهش هزینه های شما علاقه مندان را ذکر می کنیم.

از ایرلاین های داخلی بلیط بخرید

یکی از نکات قابل توجهی که می تواند هزینه های شما را در سفر با تور گرجستان تا حد زیادی کاهش دهد، انتخاب پرواز مقرون به صرفه و داخلی است؛ چرا که مسئله بسیار مهمی است و تفاوت قیمتی آن با پرواز خارجی، شما را متعجب می نماید. بعلاوه اگر مقصد شما گرجستان است، می توانید اول هفته، یعنی شنبه، بلیط تان را بخرید؛ چراکه به علت تعطیلی آخر هفته گرجستانی ها، در این روز پروازها تقریبا مقرون به صرفه تر هستند.

مورد مهم دیگری که می توانید برای کاهش هزینه سفر خود در نظر بگیرید این است که حتما در سفر به گرجستان از وسایل نقلیه عمومی بهره ببرید. با اینکه هزینه تاکسی در گرجستان خیلی بالا نیست؛ ولی استفاده از مترو و اتوبوس هم در کم کردن هزینه ها بی تاثیر نخواهد بود.

تورهای مناسب گرجستان را بشناسید

برای سفر به تفلیس، مرکز گرجستان یا شهرهای توریستی آن، تورهای مختلف با تعداد روزهای متفاوتی وجود دارد که از 3 شب تا 7 شب متغیر هستند. شما می توانید این تورها را در لیست منو سایت راستا سبز به آدرس www.masirsabz.net ببینید. در حال حاضر بیشتر تورهای تفلیس را به صورت 4 شب و 5 روز در پکیج های گوناگونی در سایت این مجموعه می بینید؛ اما در اینجا ما قصد داریم میانه قیمت برای معمول ترین تورها را آنالیز کنیم.

عموما در سایر اوقات سال، در مجموع دو نوع تور برای سفر به گرجستان عرضه می گردد، بیشتر این تورها به مقصد تفلیس هستند و بعضی از پکیج ها نیز به صورت ترکیبی نیز چیده می شوند. در مجموع هزینه این تورها بسته به آژانس هواپیمایی، بلیط هواپیما، کلاس هتل، اتاق مورد نظر و... متغییر است. البته زمان سفر بسیار مهم است و قیمت های متفاوتی انتظار شما را می کشند.

مثلا تورهای 3 شب و 4 روز: 1٬200٬000 تومان تا 8٬000٬000 تومان متغییر است. از آنجا که ایران با گرجستان مرز مشترکی ندارد، اگر بخواهید زمینی به این شهر سفر کنید و تجربیات جدیدی کسب کنید، خواه ناخواه از کشورهای دیگر نیز عبور خواهید کرد، پس باید دید این روش سفر کردن را دوست دارید یا خیر!

تورهای دیگری به صورت ترکیبی هم وجود دارد که از آن جمله می توان به تورهای تفلیس - ایروان اشاره نمود. بعلاوه تورهای ترکیبی تفلیس - باتومی در تابستان بسیار پرطرفدار و رایج هستند که به دو صورت هوایی و زمینی انجام می شوند. طیف هزینه این تورها بدین توضیح است:

  • هزینه تور تفلیس + باتومی (هوایی): بین 1٬600٬000 تومان تا 7٬600٬000 تومان
  • هزینه تورهای گرجستان + ایروان (ارمنستان) + تفلیس: بین 1٬500٬00 تومان تا 6٬000٬000 تومان

این شما هستید که باید نسبت به هزینه ای که مدنظرتان است تور خود را انتخاب کنید. ما پیشنهاد می کنیم باتوجه به اینکه راستا سبز مجری و برگزارنماینده اصلی و مستقیم تورهای گرجستان در ایران است و توانسته لیستی از برترین و با کیفیت ترین تورهای مسافرتی چه داخلی و چه خارجی به اقصی نقاط دنیا را به گردشگران و علاقه مندان خود در پکیج های متنوع عرضه کند، این آژانس را انتخاب کنید.

این آژانس بعلاوه با سابقه درخشانی که دارا است در زمینه گردشگری همیشه کوشش می نماید تا بتواند انواع تورهای مقرون به صرفه و لحظه آخری گرجستان را با انتخاب برترین خطوط هوایی، هتل های لوکس و مناسب و امکانات کامل رفاهی به شما عاشقان سفر ارائه کند. پس اگر شما مسافر عزیز با انتخاب تورهای لحظه آخری و مقرون به صرفه، همسفر این آژانس هواپیمایی شدید، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تورها با شماره تماس 021-88975051 تماس حاصل کنید.

منبع: کجارو

به "مقرون به صرفه ترین تورهای خارجی آژانس راستا سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین تورهای خارجی آژانس راستا سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید